Często zadawane pytania dotyczące skalowania WooCommerce
Trwałym mitem o WooCommerce jest to, że WordPress i WooCommerce nie skalują się. Sprawdziłby się w małych sklepach, ale nie w dużych przedsiębiorstwach.
Ponieważ wierzymy w dogfooding, prowadzimy WooCommerce.com zarówno na WordPress, jak i WooCommerce, i obsługujemy dużą liczbę transakcji.
Oto najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi.
Co to jest skalowalność?
Skalowalność to zdolność do wzrostu bez negatywnego wpływu na wydajność sklepu.
Co wpływa na skalowanie?
Istnieją cztery główne czynniki, które wpływają na skalowanie.
- Ruch drogowy. Największy wpływ na wydajność twojego sklepu ma ilość ruchu, jaki otrzymujesz i jak dobrze jest on dystrybuowany. Na przykład, jeśli prowadzisz dużą sprzedaż jednego produktu, cały ruch może być skoncentrowany na tej stronie konkretnego produktu i koszyku, podczas gdy w innych sklepach ruch o dużym natężeniu ruchu rozkłada się bardziej równomiernie.
- Kod WooCommerce. Nasz zespół stale pracuje nad wprowadzeniem WooCommerce na nowe poziomy. Skalowalność i wydajność zajmują wysokie miejsca w naszym programie i spędzamy dużo czasu optymalizując kod w tym celu.
- Inny kod systemu. WooCommerce nigdy nie będzie jedynym oprogramowaniem działającym w twoim sklepie. Prawdopodobnie masz motyw i kilka innych wtyczek. Cały kod może mieć wpływ na wydajność sklepu, a ustalenie, które części są zoptymalizowane, pomoże w skalowaniu.
- Sprzęt serwerowy. Niektóre firmy hostingowe lub pakiety hostingowe są zaprojektowane do obsługi dużego ruchu. Znalezienie dobrego hosta i odpowiedniego pakietu jest kluczem do skalowania sklepu.
Na skalowalność twojego sklepu wpływa powyższe połączenie. W miarę rozwoju sklepu idealnie inwestujesz również w zespół, który go wspiera, więc nie ma to wpływu na wydajność i szybkość.
Deweloper równoważący te cztery aspekty i optymalizujący jest w pewnym momencie niezbędnym atutem. Na przykład sklep WooCommerce.com jest obsługiwany przez czterech programistów i jednego projektanta w trybie pełnoetatowym.
Jaka jest maksymalna obsługa WooCommerce?
Niebo jest granicą. Widzieliśmy przykłady sklepów z ponad 100 000 wymienionymi produktami, obsługującymi tysiące transakcji na minutę. W takich przypadkach mieli świetne wsparcie hostingowe, a własny zespół programistów skupił się na optymalizacji.
W naszej gablocie WooCommerce mamy sklepy różnych typów i rozmiarów .
Jak mogę przetestować wydajność mojego sklepu?
Istnieje kilka sposobów:
- Średnia liczba połączeń „Dodaj do koszyka” na minutę jest dobrym wskaźnikiem wymagań na serwerze. Skorzystaj z naszego bezpłatnego rozszerzenia Google Analytics, aby śledzić połączenia Add-to-cart.
- Narzędzia deweloperskie Google Chrome zawierają narzędzie osi czasu, które pokazuje, jak długo trwa ładowanie sklepu i które elementy zajmują najwięcej czasu.
- Narzędzia Google PageSpeed pozwalają przetestować szybkość każdej strony i sugerują, jak ulepszyć swój sklep.
Aby uzyskać szczegółowe informacje , usługi premium, takie jak New Relic, dostarczają niezliczonych informacji.
Jak zarządza się aktualizacjami?
Ważne jest, aby w sklepie działał aktualny kod, ponieważ najnowsza wersja oprogramowania ma najbardziej zoptymalizowaną wydajność.
WordPress ma opcje aktualizacji jednym kliknięciem dla swojego rdzenia, wtyczek i motywów. Jednak, gdy zaczynasz od sklepów korporacyjnych, zalecamy korzystanie z serwera pomostowego i / lub oprogramowania do kontroli wersji.
Pomóc może w tym dobry system tworzenia kopii zapasowych, taki jak plany Premium Jetpack .
Czy masz CDN (Content Delivery Network)?
Chociaż nie mamy CDN, zalecamy korzystanie z rozszerzenia Jetpack i jego szybkiego CDN – zawartego nawet w bezpłatnym abonamencie. Ta funkcja przenosi obrazy na naprawdę zgrabny serwer i zauważono, że znacznie skraca czas ładowania. Najlepsze motywy na Woocommerce